nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Fullspäckad helg!

Kategori: Linnéa

Denna helgen har gått sjukt fort! Men det är för att det har varit roligt och mycket planerat.
I fredags var Nasim hos mig. Vi lagade flygande jacob och åt pumpor som hon hade med sig! Inte vanliga pumpor utan marsipanpumpor med chockladmousse inuti. Det var smarrigt värre! =)



I Lördags var jag, mamma, Björn och Nasim på Siba på Kungsmässan för Både Nasim och Björn skulle skaffa den nya Iphone 4s. Nasim skaffade en men Den sorten Björn ville ha fannsi inte inne... Fast den kommer in om ca en vecka så så länge behöver han inte vänta. Kanske blir det så att även jag skaffar en då... hehehe

Vi åkte sedan hem till mamma och alla satt vid köksnordet med sina mobiler. Haha det va roligt! Man kan juh prata med den nya Iphonen!

Vid 7 tiden var det dags för lite födelsdagsmiddag på Tio Pepe för Moster Inger som fyller 50 år på tisdag!
Det va mycket trevligt med god mat och trevligt sällskap!

Iadg vaknade jag klockan 7 trodde jag... Glömde ställa om till vintertid igår så klockan var juh bara 6. HAHA! Så dan har kännts otroligt lång idag. Men det gör ju inget! Vi halv 10 gick mamma och jag en promenad. Vid 11 var jag hemma igen. Då kom Nasim förbi med lite fika å vi satt å tjötade och lekte med hennes ny mobil!

ha en bra söndag!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Åh, vilka fina bakelser!

    2011-10-30 | 21:49:22

Kommentera inlägget här: