nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Ny bil!

Kategori: Lena

Så blev det en ny bil till slut! En fin Volvo med jättestort bagage. Det känns lyxigt värre. Fin är den ju också. Nu skall jag handla en bur till hundarna också.



Visst är den tjusig? Tittar på burar av olika märken. Måste snart bestämma mig för en. Och så skall jag köpa galon eller nåt liknande så att inte hela bagageutrymmet blir alldeles hårigt. Dom där jädrans hundhåren sätter sig och går aldrig bort annars.



Det har blivit mycket promenerande nu när jag varit billös. Helt hysteriska rundor på 17-18 km har det blivit. Det har varit härligt men det skall bli kul att kunna åka till Tjolöholm igen. Man har ju faktiskt saknat att inte ha bil. Bilden ovan är från en av min och Linnéas stadspromenader. Visst är Leia lik mamma Sexy?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: