nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Söndag!

Kategori: Linnéa

Idag har varit en lugn dag men har hunnit med en hel del ändå! Vaknade av att det spöregnade ute. Gick upp åt frukost och pluggade lite teori inför morgondagens teorilektion. Detta kapitlet handlade om miljön. Var sådär skoj men tror att jag snappade upp det mesta.
 
Sedan tog jag och Leia en lånpromenad till Gåsevadholmsslott. Härligt väder men det kändes som att regnet var i luften.
 
När jag kom hem så bestämde jag mig för att baka. Var längesen! Elaka gubbens chokladmuffins blev det! Mums va goda! Vill ni har receptet så går ni in på margaretasmuffins.wordpress.com 
 
 
Sedan har jag suttit å spelat logos quiz på mobilen... åhh man blir så beroende!!! 
 
Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: