nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Blandat & uppdaterat!

Kategori: Lena

Har inte varit här på ett tag så det har väl hänt lite sen senast! Idag har Linnéa, Carina och jag varit i skogen vid Lygnern på långpromenad. Det var härligt, 10 grader varmt och med lite gofika så blev det en höjdare för oss alla!





I november är det födelsedagar för vår familj! Min syster, pappa, Gunilla och Björn.
Inger fyllde 50 och vi var på restaurang och firade henne! Det var kul!



På bilden: Inger och Sophie.

Pappa hade litet kalas hemma på sin födelsedag. Ett par grannar och Margarethas kusin med fru var där. Och så jag och Inger förstås. Trevligt kalas var det!




På kalas hemma hos pappa.

På helgen var vi hos farmor Gunilla på kalas.




Kalas hos Gunilla i Jörlanda.

Annars har det varit Allhelgonahelg och vi har varit på graven med en fin "krans". Egentligen är det väl ingen krans men fin var den i alla fall. Jag köpte också ett ljus och det hela förevigades med ett fotografi.



Linnéa och Björn har varit i England för Björns syster har också fyllt år. Hon lägger in kort från den resan inom kort. Jag fick en fin present av dem när de kom hem. En parfym som jag velat ha!



Nu har jag en parfym att ta med på vår julresa med jobbet! Vi skall till Salzburger Hof den 9-11 december! och det skall bli så kul!


Visst ser det härligt ut?!

Kommentarer

  • Christina säger:

    Underbar liten by, Bad Gastein. Lasse och jag var där sommaren -89.

    2011-11-20 | 14:04:43

Kommentera inlägget här: