nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Shopping med Nasim

Kategori: Linnéa

Igår var det hur varmt som helst! 27 grader stod det på min väderapp i mobilen men jag tror att det var mycket varmare. Nasim skickade sms och undra om jag ville ta en sväng på stan! Klart jag ville! =)
Vi började med att fika så att vi skulle få lite energi att shoppa! Det är hur mycket rea som helst och vi gick i affär till affär. Mycket trevligt! Jag hittade en söt shortsdress i jeanstyg för 120 kr. Nice! En fin svart skjorta med vita prickar och en stilig roset vid halsen fick också följa med! Sedan köpte jag lite basplagg både till mig och Björn, som alltid är bra att ha!


En bild från när vi var i London i våras!

När vi var klara på stan ringde mamma å fråga om jag ville åka en tur runt stan och leta glasflaskor. Vi har båda två hur mycket frukt och bär som helst i våra trädgårdar så vi hade tänkte göra massa god svartvinbärsdricka. Men vi åkte affär till affär och hittade inte en enda flaska... Är vi för tidigt ute?? Jaja vi bestämde oss i alla fall för att börja gör svartvinbärsgelé! Så strax ska jag ut å plocka av mina buskar!

Ikväll blir det grill med mor och bror! Trevligt! Ha en bra lördag!

Puss

Kommentarer

  • Lena säger:

    Nu har Aron åkt! Tack för igår med god mat och trevligt sällskap!

    2011-07-31 | 16:28:26

Kommentera inlägget här: