nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Meja

Kategori: Linnéa

En goare hund får man leta efter! Alltid glad, sprallig och full av energi. Meja älskar livet! Hon ser aldrig något hinder med något bara positivitet i allt! Är du ledsen, sur, arg eller bara nere är hon där i ditt ansikte med sitt stora fluffiga huvud, skeva öron, kalla nos, vackra bruna ögon, och sin blöta tunga, viftandes på svansen! 
  

Jag har inte många kort på henne där hon inte har en pinne i munnen eller plaskar i vattnet! Meja ÄLSKAR pinnar! Hon går runt med dom som sina troféer och är så stolt!
  

Jag älskar dig Meja även om jag blir arg på dig när du river mig med dina vassa klor när vi badar men jag vet ju att det ända du vill är att rädda mig!











Kommentarer

  • Lena säger:

    Nu blir man tårögd! Pöss!

    2011-07-19 | 15:47:10
    Bloggadress: http://aussiemeja.wordpress.com
  • Sofia/Joya säger:

    Hon är så fin!!!!

    2011-07-20 | 14:16:34

Kommentera inlägget här: