nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

En dag vid havet

Kategori: Linnéa

Igår morse vaknade jag av att regnet öste ner utanför fönstret. När det hade slutat ringde jag mamma och vi bestämde tid för promenad. Jag gick ut å kände på vädret och tyckte att det va lite svalt så jag bestämde mig för att ta på mig jeans å långtröja. Dumt val... När mamma kom och hämta mig så bestämde vi att åka mot Onsala. Vi hamnade vid Råö. Inte en människa var där och nu kände man hur dum man varit. Det var så varmt att jag nästan hoppade i vattnet. Vi kom fram till att vi ALLTID ska ha med oss badkläder när vi åker ut till vattnet! Jag och mamma har blivit galna i att bada! Det är så skönt! Vi tar nog igen efter alla år vi knappt var vid badet alls!

Hundarna badade som galningar i alla fall!


Söta Meja med sin Dummie!


Bonnie får bita sig i tungan när hon ser dummiesarna! HAHA


Duktiga!


Sötnosar!


Till och med Sexan ville vara med å hämta dummies!


Godis, godis, godis!


Jag kan faktiskt också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: