nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Söndag idag.

Kategori: Lena

Idag skall Linnéa och jag åka in till Göteborg och hälsa på mormor. Det skall bli kul! Det är inte varje dag man är i Göteborg nu för tiden så det blir som en riktig utflykt!
Jo, förresten jag var faktiskt i stan i förra veckan! Jag blev bjuden på att gå på handbolls-VM av en kund på jobbet. I och för sig var det förlustmatchen mot Argentina men det var kul ändå! VIP-gäster var vi. Vi fick var sin VM-tröja och middag och gratis tillgång till baren på en egen våning. Sedan var det bästa platserna mitt på långsidan och barbesök i halvlek! Jag slog till ordentligt och drack flera coca-cola! Men det var jättekul! Jag blev hämtad och lämnad utanför dörren här hemma så det var lyx på hög nivå. Det enda som kunda varit bättre var själva matchen. Men nu går det ju riktigt bra för dem. Aron sitter här hemma och hejar på Sverige i min Sverige-tröja!



Igår eftermiddag var jag och Linnéa ute och gick en långpromenad med hundarna. Det är fortfarande ganska isigt men det har tinat bra på sina ställen. Det var riktigt härligt. Man fick faktiskt lite vårkänslor! Solen tittade faktiskt fram också!



Här är Gåsevadsholms slott som vi passerade på promenaden. När Aron är med brukar han alltid fantisera om att han bor där. Och det kanske inte hade varit så dumt! Kolla altanen på taket!


Bonita

Sexy

och lilla Meja

Linnéa har tagit alla fina korten! Och fina blev dom. Hon är lika förtjust som mig i att fotografera!
Nu är det dags för lite frukost och duschen. Jag sitter här fullt påklädd men okammad och med tröjan ut och in! Dags att göra nåt åt det!

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Mamma vänd på tröjan innan du åker =P hehe puss

    2011-01-23 | 10:07:43
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: