nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Hej Bloggen!

Kategori: Linnéa

Nu fick jag äntligen tag i lite internet! Dagarna bara svischar fram. Det är redan onsdag och på lördag morgon åker vi hem. Vi har det lungt och skönt här men det är mycket mycket kallt. Burr. Idag har vi varit i skidbacken hela dagen å det känns i kroppen kan jag säga. Hahaha... Jag på skidor kan inte ha sett bra ut. Men det va roligt men otroligt jobbigt. Kommer ha sån träningsvärk i vaderna imon. Hoppas ni har det bra där hemma!

Här kommer några bilder jag tagit idag!(tyvärr med mobilen för jag glömde såklart kameran hemma =()


Björn i backen!


Jens och Björn


Björns mamma Unni! Första gången hon stod på ett par skidor!


Björns systerbarn Nick!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Åh, vad kul med lite bilder! Härligt, inga brutna ben eller armar. Lite träningsvärk får man ta :-)

    Varit jätteorolig ida. Den svarta katten var helt borta. Jag kunde inte hitta honom någonstans. Men när jag kom tillbaka efter en timma var han där igen! Puh!

    2011-02-16 | 23:24:15
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/
  • Linnea säger:

    Jag har oxå vart med om att dom är helt borta å så plötsligt kommer dom fram från ingenstans. Pussa dom från mig!! :)

    2011-02-17 | 09:22:56

Kommentera inlägget här: