nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Bakning och Vårväder!

Kategori: Linnéa

Idag blev jag sugen på å baka något smarrigt. Det blev Carinas goda choklad och havremuffins! Mums!



Vilket vackert väder det har varit idag. Underbart! Våren e på väg =) Hoppas det håller i sig till helgen så man kan gå långa soliga hundpromenader! Fast nej jag e juh inte hemma i helgen. Då är juh jag i åre =) Men det får gärna vara fint väder där oxå!

Nä nu måste jag ta en muffins =O haha

Kommentarer

  • Carina säger:

    Hej! Jag har också bakat idag, bullar och choklad o havremuffins. Nu ska vi fika, smaklig spis. Kram Carina.

    2011-02-08 | 20:53:52
    Bloggadress: http://tot.leocarina.se
  • Sofia/Joya säger:

    Vad taskigt att lägga ut en bild på sånt smarrigt och sen inte avslöja receptet! Fy på dig!!! ;-)

    2011-02-10 | 18:00:00

Kommentera inlägget här: