nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Åre imon!

Kategori: Linnéa

Nu packar jag förfullt inför veckans Åre-resa! Imorgon vid 10 sitter vi på tåget mot Åre. "Bara" 11 timmar tar tågresan. Uhh... Suck. Men jag har laddat med böcker, tidningar, korsord, musik å massa godis så det ska nog gå bra =)
Ska faktiskt bli riktigt skönt å komma bort på lite semester, fast jag kommer att sakna min små goa katter så himla mycket. Snyft... Men mamma kommer ta så väl hand om dom så gubbarna kommer knappt märka att vi är borta (hoppas jag i alla fall).

Jag packar i min alldeles nya ryggsäck som mamma köpte åt mig på Båtmässan. Hur snygg och praktisk som helst. Björn blev lite avundsjuk till och med. haha.



Jag ska försöka lära mig att blogga via mobilen så det kanske kommer nåt inlägg från Åre =)

Ni får ha en underbara helg!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Jag åker till katterna i eftermiddag! Ha en skön resa! Kramar!

    2011-02-12 | 09:34:43
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: