nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Snart är det jul!

Kategori: Lena

Hemma igen efter en härlig tripp med arbetskamraterna till Bad Gasteindalen och hotel Salzburger Hof! En fantastisk helg med julbord som var fantastiskt, utflykt upp på alptopparna med linbana, Mozartkaffe i ett fik i byn och ännu mera mat och dryck! Jag hörde inte till dem som åkte skidor så utan denna jobbresan hade jag antagligen aldrig åkt hit! Men det var fantastiskt vackert och kul även om man inte åker skidor. Jag skulle kunna tänka mig att åka tillbaka en sommar och gå i bergen. Det var riktigt häftigt! Konstigt nog hade jag inte ont av svindel där. Jag som alltid brukar ha jätteont av höjder. Bilder från vår tripp finns här!

Sista veckan fram till jul blir det handla och fixa med mat och kanske städa lite innan julafton. Vi skall vara här iår. Gunilla, Martin, Paul, Linnéa, Björn, Aron, Rigmor och jag. Mamma skall vara hos Inger i år och pappa och Margaretha stannar hemma. Förhoppningsvis blir det riktigt trevligt. Aron är ledig fram till mitten av januari. Men för oss andra är det inte så mycket ledigt mellan helgerna i år.

Kommentarer

  • Sofia/Joya säger:

    Låter verkligen som en härlig helg!!!

    God jul och gott nytt år till er alla, både två- och fyrfota!!!

    2011-12-19 | 19:39:17

Kommentera inlägget här: