nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Shoppat

Kategori: Lena

Haft min första semesterdag på egen hand idag. Hundarna och jag åkte och badade. Dom är duktiga och sköter sig exemplariskt så vi kunde åka till Lygnern trots att där var mycket folk. Meja och Bonita vill gärna rädda mig. Dom tror inte på mig när jag säger att jag kan simma så de får sitta på stranden medan jag simmar en stund. Sexy tuffar omkring i vattnet som en liten säl och verkar njuta alldeles jättemycket!
När jag simmat en stund ropar jag på dem och det blir kapplöpning ut i vattnet. Det blev en del pinnekastning innan vi gick upp och åkte hem. Betydligt svalare än när vi kom! Skönt att bada är det.

Efter badet åkte jag hem med hundarna. Tog en tur ner till affären - tänkte kolla lite. Gick in på KappAhl och gick därifrån med årets fynd! Fyra blusar för den hiskeliga summan av 214kr! Det är vad jag kallar rea!



Inspirerad av klädköpet åkte jag till Freeport och köpte lite glasflaskor till saften jag tänkt göra av mina vinbär. Ska bara orka plocka dom också :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: