nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Semester igen!

Kategori: Linnéa

Veckan har gått ganska fort även fast det typ inte funnits något att göra på jobbet...
Men jag och Björn har gjort mycket på dagarna för att fortfarande ha semesterkänslan kvar! I måndags grill hos mamma. Tisdags kom Jens hit å vi grillade så klart =). Onsdags kom Nasim å bjöd på persisk kebab! MUMS!!! Det blev till och med över så jag kunde ha med mig till lunch! hahaha



På torsdag drog jag tidigare från jobbet. Mamma kom och hämta mig och vi åkte till Lygnern och badade! UNDERBART!!

Fredags tog vi det lugnt. Käkade räkmacka och somnade på soffan...

Igår började vi med långpromenad på Tjolöholm. Sen kom mormor hem till mamma för idag vankas det kalas för henne hemma hos mamma! Jag, Björn, mamma och mormor var först och shoppade på Kungsmässan sedan blev det en tur till graven i Onsala, därefter handling på Coop och på kvällen grillning hemma hos oss. Trevlig dag! Och som sagt idag kalas för mommo! Så nu blir det till att göra iordning sig!

Ha en trevlig söndag! Ps. Jag ska inte jobba imon!!! haha 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Det ska jag!

    2011-08-07 | 13:18:21

Kommentera inlägget här: