nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Ooops

Kategori: Lena


Linnéa och Björn

Här är ett kort från gårdagen som jag glömde! Är vi möjligen på Skårs Gård där? Det är ett tag sedan hur som helst för Björn har gips.

Idag på morgonen har jag varit och tagit ut en tand som blivit inflammerad. Många sprutor och tänger men nu är den borta! Skönt!
Tycker lite synd om mej själv så jag har tagit ledigt idag och skall lata mej. Hoppas jag kan ta bort kompressen i munnen snart. Och äta blir nog inte så mycket med idag. Lite youghurt kanske?
Lite nostalgi - Aron spelar fotboll år 2000!

Hittade detta gamla kort på min dator! Linnéa skymtar i bakgrunden till höger med gul jacka. Denna matchen spelades på Inlag. Fin pottfrilla lilla Aron har!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: