nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Sommardag!

Kategori: Linnéa

Idag va en helt underbar dag! Varmt å skönt! Har suttit ute på förmiddagen å solat. Känns som jag blivit lite lite brun! hahaha!! Idag var jag barbent för första gången. Hade på mig min nya fina klänning! Men det är inte riktigt sommar än för några timmar senare frös jag... men men

Mamma kom å hämta mig vid ett. Vi åkte å köpte en räfsa, spade å bensin till vår nya gräsklippare som vi fick av KZ Handels! Så nu blir det att klippa gräset!



Nu håller vi på å grilla lite oxå på vår nya fina grill!




MUMS! Grillat är gott!



Ha en bra söndag!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Du får ta ett kort på gräset när det är nyklippt!

    2010-05-02 | 19:56:25

Kommentera inlägget här: