nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Fredag 14 Maj!

Kategori: Linnéa

Hejsan!

Idag e d fredag å jag är ledig så jag kundå  sova ut men inte Björn, han var tvungen att åka till jobbet... Stackare... hehe

Jag gick upp vid åtta fast jag kunde sova längre kände jag men jag ville inte sova bort hela dagen. Jag var uppe så sent igår för jag satt vi datan. Björn hade fixat ny Photoshop CS5. Jag har typ aldrig använt photoshop innan så det va lite svårt å vet hur man skulle göra. Jag gjorde mest lite konstiga bilder. haha!!! Men jag vill lära mig å bli duktig på det! Nån som kan hjälpa mig??



Jag skulle passa i bruna ögon... hehe

Nu ska jag duscha efter crossträningen sen cykla in till stan å träffa Aron å mamma!

have a nice friday!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: