nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

God morgon!

Kategori: Linnéa

När jag vaknade för en stund sen tänkte jag, shit va länge jag sov idag i jämförelse med vad jag brukar göra på helgen. Men då kom jag på att klockan har ställt om sig till sommmartid. Så jag sov juh faktiskt lika länge som vanligt!

Igår va en lugn och skön dag, förutom när det var dags för travet. Ända in till avdelning 7 hade vi alla rätt å det va så spännande!! Men tyvärr, 6 rätt blev det! 165 kr! haha jippie!  Det va kul att vinna i alla fall! Bra spelat mamma! =)

Idag ska Mamma å jag åka å hälsa på lilla mormor! Då ska Björn vara hundvakt åt bus-Meja! haha!!!
Men dom två verkar älska varandra så det kommer nog gå hur bra som helst!



Ha en trevlig söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: