nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Fredag!

Kategori: Linnéa

Äntligen fredag! Veckan har gått väldigt fort men det är ändå skönt med helg. Och nästa vecka är det juh kort vecka! Gött! På torsdag jobbar vi halvdag och på kvällen ska jag och några på jobbet ut å käka middag! Ska bli väldigt trevligt! LÄNGTAR!

Idag efter jobbet var jag å mamma på vår dagliga fredagsrunda på Tjolöholm! Som vanligt va d bara vi där. Vi gick "grevensrunda" Det är en mysig slinga inne i skogen där träden ser ut som i sagornas värld!
Vi såg faktiskt än räv där idag. Förra året när mamma å jag gick en promenad där så va det två rävar där som lekte å busade men dom såg aldrig jag. Det va bara mamma som hade så bra syn! hehe =P Jaja nu har jag sett i alla fall!


Jag har aldrig sett en räv på nära håll men dom e juh väldigt fina!

Nu sitter jag å väntar på att Björn ska komma hem! Vi ska käka räkmacka å kolla på solsidan!

Ha en bra fredagskväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: