nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Fredag i skogen

Kategori: Lena

Ända sedan jag slutade röka vaknar jag tidigt på morgonen. Så efter att ha legat och dragit mej gick jag upp vid halv 8-tiden imorse.
Det verkar bli lika fint väder idag som igår. Jag har satt ut dynorna i hammocken. Så när jag är klar här blir det till att ligga en stund i den!


Catharina, Nemi, Sexy, Meja och Bonita

Jag och Catharina var i Anneberg igår kväll och promenerade vår rapportbana inför tävlingen i slutet på denna månaden. Vädret var kanon och skogen i Anneberg är fantastisk trots att dom skogat en del. Hundarna hade vansinnigt kul. Dom badade och jagade varann om vartannat.

Till höger om Bonita ligger sjön. Man kan se den skymta genom träden. Här är vi framme vid slutet av skogsvägen, vid vändplatsen.


Catharina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: