nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Trevlig Lördag...

Kategori: Linnéa

...trots massa snö. Igår va d ju helt sjukt va mycket det snöade. Kom knappt utanför dörren... men jag skottade mig ut. Mamma kom å hämtade mig och så åkte vi till leo och Carina å fikade. Mums va god kladdkaka! =)

Efter det så bestämde vi att åka ut en sväng å gå i affärer. Vi tänkte att det är nog inte så många som är i affären en sån här dag, å d va det faktiskt inte!
Först drog vi en sväng till jysk. Där hittade Carina en jättefin byrå som hon ska ha i badrummet.

Sedan drog vi vidare till en lamp outlet precis brevid jysk men den va stängd pga. väder. haha så vi åkte till elgiganten istället. Där hittade jag två jättefina iphone skydd till min å Björns mobil. Men när jag kom hem så hade jag köpt fel... Dom passade bara på Ipod touch... Blä också. Hoppas dom går att byta för vi har ingen nytta av dom.
Tillsist stack vi till Kungsmässan. Vi var inne i kitchen store å kollade på fina kitchen aid prylar.



VILL HA!!! Carina har en jättefin rosa!

Vi var också inne på indiska, men den indiska i stan är mycket större å roligare. Hemtex fanns fina grejer i. Sen var vi i en butik som jag älskar, Raglady! Skulle kunna köpa allt i den affären om jag var miljonär... Hittade ett par jättefina , eller ja mamma hittade, beiga boots med nitar å kedjor på. Var hur fina som helst! På rea också! Så funderar på att köpa dom i veckan om dom finns kvar!
Vi gick förbi Kappahl å då ser mamma en skitsnygg jeansjacka som jag var tvungen å prova å den satt som en smäck! Hur fin som helst. Den va jag ju tvungen å köpa. Fick även en grön kläning av mamma som passar jättebra att ha under jeansjackan. Och med dom beiga bootsen jag kanske ska köpa så hade det blivit en perfekt vårlook!

ÅÅÅÅÅÅHH Vill ha vår NU!!!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Du var så fin i kläderna att man kan klara sig utan vår! Tack för igår! Synd på skydden - vi får åka och kolla om dom går att byta. Puss!

    2010-02-21 | 08:46:54
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: