nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Snabb vecka!

Kategori: Linnéa

Denna veckan har ju gått hur snabbt som helst! Det e juh redan fredag imon. Gött!!!
I veckan har det inte vart nån övertid så det har vart skönt! Har tränat varje dag efter jobbet förutom idag. Behövde lite vila känner jag. Men imon e d spinning med Mag! =) Det e så skönt å komma hem en fredag å känna att man kan slänga sig i soffan med gott samvete. Men d e inte länge jag brukar hålla mig vaken på fredagkvällar... Hahaha men imon gör d inget om jag somnar tidigt för vi ska juh ändå upp så tidigt på lördag. Jag, mamma, pappa och Björn ska åka upp till Motala där Aron ligger i lumpen å hälsa på. Dom har beskösdag då, så då får man vara med å ser hur dom har det. Ska bli skoj! Men som sagt d blir tidig uppgång. Klockan 09.00 ska vi vara där... Gött att man kan sova i bilen!

Nä nu får jag nog gå å hjälpa björn lite. Han målar hallen för fullt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: