nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Iskall promenad!

Kategori: Linnéa

Nu har jag å mamma varit ute på en promenad med hundarna. Det va iskallt!!! Även fast solen var framme å värmde lite. Vi såg en bil som var helt insnöad. Man såg ingenting av bilen, bara formen av den. hehe. Jag tog en bild på den men hittar inte sladden till kameran nu så ni får se den senare. Tog även några fina bilder på hundarna som ni får se sen!

Vi bestämde att skulle vi åka till lamp outleten idag igen å d var öppet idag men vi var tio minuter för tidiga så vi åkte till ica maxi innan å köpte semlor. Där hittade jag lite roliga böcker jag skulle vilja ha. Men då påminde mamma mig att bokrean börjar snart. Till och med på min födelsedag! Så man får nog vänta med att shoppa böcker tills på onsdag!

Sen åkte vi hem och glömde åka till lampaffären... hmm... minnet är bra men kort!

Nu har all post hittat hem också. Vi har fått hur mycket erbjudanden, rabatter och gratis grejer som helst. Allt från gratis glödlampor, tårtor och kaffe till gratis tandläkarundersökning! Grymt!! hehehe
Så nu blir det ut å shoppa!

Nu ska jag käka semla! Första för i år! MUMS! Sen ska jag ut å skotta, igen...

... Och mamma, vänster på franska va gauche =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: