nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Igår kväll!

Kategori: Lena

Melodifestivalen var verkligen dålig! Tur att du tittade på alla låtarna, jag somnade ju mitt i alltihopa. Det räckte att kolla på snabbrepriserna! Sämst var nog hon Jenny Silver med sin konstiga dräkt och silverarm. Jag hade för mig att hon sjöng riktigt bra..
Brottskod försvunnen var bättre. Jag somnade inte ens! Men riktigt roligt var väl det ni tittade på. Han den killen med sin talande docka. Vad hette han? Just det ja! Jeff Dunhman hette han! Kul, kul, kul!



Tack för maten igår den var supergod!
Nu vaknar Aron vi skall snart äta frukost. Frallor och O'boy! Smulle!

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Haha peanut e ju grym! Här e d också frallor å oboy! Mums!

    2010-02-07 | 09:26:58
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: