nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Härlig söndag!

Kategori: Linnéa

Idag är en bra dag! Mamma ringde mig vid 9 å frågade om jag ville gå en promenad vid Tjolöholm, så det gjorde vi. Det va en mysig promenad med massa korttagning å träning för benen. Det va hög snö överallt. hehe!!

När jag kom hem var jag tvungen å prova min födelsedags present som jag fick av pappa, farmor och Martin igår när jag hade kalas!


Min Crosstrainer!

Jag crosstrainade eller vad man säger i en timma förut med hög musik! Den e grym!!!

Fick även andra fina grejer igår...

Ed Hardy förkläde, grytlapp och vante. Även en fin grillbok som kommer användas mycket till sommarn!
Tack Nasim!


Av Leo och Carina fick jag dessa söta grytlappar och rosbakform! Måste användas snart!! TACK!!


En jättefiun Ljusstake fick jag av familjen Jernberg! =)

Av mormor fick jag presentkort på jysk! Jippie!!
Morfar och Margaretha fick jag reflexer. Kan man ha användning för när man bor på landet!

Fick även ett jättefint Snö Of Sweden halsband av pappa!

Blev en mycket trevlig dag igår! Tack Allesammans!!!

Nu sitter jag här och badar fotbad framför brasan!

Ha en fortsatt trevlig söndag!



Kommentarer

  • Lena säger:

    Visst e det härligt att fylla år! Tack för trevligt kalas!

    2010-03-02 | 00:16:30
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: