nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Monday!

Kategori: Linnéa

Hejsan!

Idag har vart en skön dag! Tog min nya cykel till jobbet :) Tog ca 25 minuter, fast då visste jag inte riktigt hur jag skulle cykla. Men det vet jag imon så då kommer det nog gå lite snabbare!! Hehe
Jobbet gick hyffsat fort idag! Så vid 4 tog jag cykeln å cyklade hem! I love it! Men väl vid den sista långa jobbiga backen upp till huset var inte rolig. Benen va helt skakis när jag steg av cykeln. Träningspass kan man säga! haha

Efter att Björn och jag ätit middag kände vi för att gå en promenix. Men först fastnade vi en halvtimma i trädgården med att sparka fotboll! Ååhh jag har nästan glömt av hur kul det e! Men sen kom vi iväg på promenaden å nu sitter vi i soffan å kollar på modern family! Den e så himla rolig!


Kommentarer

  • Lena säger:

    Goa backar sista biten med cykeln! Men tänk vilka muskler du får :-)

    Jag tittar inte ofta på Tvn märker jag. Har aldrig sett den serien!

    2010-04-27 | 21:46:14
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: