nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Crazy Thursday!

Kategori: Linnéa

Heej!

Idag har vart en lång men underbar dag!
Dagen började med min dagliga cykeltur till jobbet. Det va lite övertid idag så jag jobbade till 18.00. Efter det så drog jag till Kungsmäsärsan å träffade brorsan. Jag hade juh fortfarande inte handlat upp presentkortet jag fått av honom när jag fyllde år. Så nu ÄNTLIGEN hittade jag massa grejer jag ville ha! JIPPI! Aron e bäst att gå i affärer med. Om man frågar: Är den här fin? Så svarar han inte: Om du tycker det så är den d bla bla bla. Utan han är ärlig! Nä den e inte så snygg lr jo den va jättesnygg! Sånt gillar vi. I alla fall det här köpte jag för presentkortet!


En fin klänning!


En ring och ett armband!


Ring med massa döskallar!!!

Efter vi vart där så skulle vi gå och kolla på någon present till Aron! Men vi hann inte längre än åka upp för rulltrappan då jag såg en klänning jag velat ha länge men inte hittat! Så den va jag tvungen att köpa =)


Klänning från Lindex!

Sen när jag äntligen va klar med min shopping gick vi in på MQ där Aron hittade ett par jättesnygga mörkblå chinos och en snygg tröja! Så det fick han av mig i födelsedagspresent!


Brorsan i sina nya kläder!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Fina kläder och smycken! Ni verkar ha haft kul!

    2010-04-29 | 22:46:44
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: