nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Orkar inte mer!

Kategori: Linnéa

Nu har jag vart hemma i snart 5 dagar. Nu känner jag hur väggarna krymper. orkar inte vara hemma mer. E så tråkigt. Jag blir så rastlös så d inte e sant. Så imon går jag till jobbet. Verkade inte som d va fullt så mycket som det varit d senaste veckorna så d ska jag nog klara av. 
Björn gick till jobbet idag efter att ha varit hemma i en vecka men han kom hem vid lunch igen. Han hade känt sig lite dålig igen och gått till företagshälsan. Där hade dom sagt att borde nog vara hemma en vecka till... Stackarn. Får se hur länge han orkar vara hemma till innan han blir galen. För det blir man verkligen. GALEN!!! 
Mamma lilla ringde mig idag. Kul att prata med någon! Vi ska börja träna rapport igen! Jaaaaaa d e så kul! Har saknat!!! Men då får vi åka till den där affären (kommer inte ihåg vad den heter) Å köpa lite "hundkläder" och skor! Det behöver jag!! Vill ha en egen såndär ryggsäck som man kan sitta på också!




Jaja Björn ligger i sängen å sover så jag tänkte gå ner å baka mammas goda rabarberpaj! Det kan ju vara en trevlig doft att vakna till!! Å nåt måste jag ju sysselsätta mig med!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Engelsons heter det väl! Bli frisk nu snart! Kramar!

    2009-09-07 | 22:55:48
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: