nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Hatar spårvagnstrafiken...

Kategori: Linnéa

Alltid är d nåt. speciellt när man verkligen har bråttom å ska nånstans som tex jobbet. Då ska vagnen krångla eller så är d nån olycka eller så e det nån skitunge som har saboterat nåt. E så trött på det!!!!! idag gäller d i och för sig inte mig. Jag försökte orka mig ut på ett litet äventyr till stan men d blev inte långvarigt. Va alldeles för seg å orkeslös så d blev bara att åka hem igen. Björn stannade i stan å träffade sin bror men sen när han skulle ta vagnen hem så kommer han två hållplatser hemifrån och då stannar vagnen såklart. Två hållplatser!!!! Men d e för långt att gå så han får stå å vänta. Han har väntat ett bra tag nu men ingen vet vad som hänt. Inte ens chauffören. Hur störande som helst.

JAJA nu har han i alla fall ringt en taxi så nu e han hemma snart å han har med sig mat till mig. Sötnosen! Räkningen skickar vi till västtrafik! hahahahahaha

Blir nog att jag e hemma imorgon med...blä... Saknar jobbet!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Puss på dej "argis"! Du är nog på bättringsvägen nu;-)

    2009-09-07 | 17:01:38
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: