nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Tjo!

Kategori: Linnéa

Hej! Nu va d änna längesen jag skrev nåt här... Men veckan har varit stressig å jobbig men nu e den äntligen över. Inte långt kvar till London nu. Fick ett sms från polisen igår. Shit va rädd jag blev. Vad hade jag nu gjort tänkte jag? Men d va juh bara mitt pass som va klart! hahahaha

Nu e d klart! Nu sticker vi från Bergsjön!!! Jippie! Vi ska hyra ett STORT hus i Hanhals. Det kan bli hur mysigt som helst! LÄNGTAR!!!! Vi kommer få värsta coola badrummet med bastu! Där inne kommer jag att bo =P
Ska bli så kul å inreda ett helt hus! Nu blir d till att kolla tapeter, färg, golv, gardiner å massa annat skoj! Nytt kök blir d också!



Huset



Sovrum



Bastu



Badrum

Idag så vet jag inte riktigt vad som händer. Ta d lugnt, kolla lite serier å bara ha d gött! Fast senare i eftermiddag/kväll så kommer mamma förbi å hämtar upp hos. Vi ska hem till mamma å Aron å ha en liten myskväll! Ska bli kul å träffa Aron nu efter 2 veckor! Han fick ju åka hem med sin uniform igår. Synd att jag missade det men får se den på söndag när han åker tillbaka istället.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

  • Carina & Tequila säger:

    Där kommer ni att få det jättemysigt!

    2009-10-17 | 17:49:42
    Bloggadress: http://tot.leocarina.se
  • Tina säger:

    Wow! Välkommna till världen här!! Tänk, i det huset var jag för 20 år sen, ett par bernerägare bodde där, mannen spelade i Frölunda!!

    Vad skoj att ni nu kommer nära!

    Kram Tina

    2009-10-18 | 18:24:48
    Bloggadress: http://door-keepers.se

Kommentera inlägget här: