nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Långhelg...

Kategori: Linnéa

Halloj!

Nu e det söndag igen. Fort det går...



I fredags var jag i alla fall ledig. Jag och pappa var på farfars begravning. Träffade en massa folk som jag typ bara sett när jag var liten men det var ändå rätt trevligt. Det var kul å träffa pappa å vi hade en heldag tillsammans kan man säga! Innan begravningen så var han här å fikade sen stack vi på begravning. Efter det åkte vi till "Skroten" hette d där det fanns en massa tyger å sånt till billigt pris. Efter det åkte vi till Leo o Carina där pappa hämtade en talkbox tror jag det hette lr nåt sånt i alla fall. Leo hade lånat den. (i 19 år) hahaha. Sedan åkte vi till Coop i Kållered. Pappa skulle handla lite mat till kvällen. Å då tänkte jag leta efter den nya Marabou Vinter. Men den fanns inte som vanligt. Vill ju testa den! 



Efter allt slutade d hemma i soffan framför idol.

I lördags va en riktig slapp dag. orkade inte gör så mkt. gick runt i morgonrocken nästan hela dagen...

Så idag då var ju jag, mamma, Aron och mormor på mammas farmor och farfars grav å fixade lite. Sen tog vi en trevlig fika. Efter det stack jag å Aron på stan å kollade på en massa grejer. Var bland annat inne på en parfym butik där vi såg två killar sno en Armani parym. Vakterna kom springande snabbt vill jag lova. hehe. Alexander Rybak som vann Eurovision song contest var på femman å spelade å sjöng. Mycket folk var där alltså. Vi gick runt i flera timmar. Blev riktigt trött i benen. Vid halv 6 lämnade jag Aron som skulle gå till bussen tillbaka till Motala. Jag tog vagnen hem å väl hemma blev jag mottagen med nystekta biffar med klyftpotatis och pepparsås. MUMS! Nu e d snart dags att går å lägga sig i den nybäddade sängen.

Ha d bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: