nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Måndag e rätt ok, faktiskt!

Kategori: Lena

Helgen gick fort. Aron var hemma efter ett tvåveckorspass i lumpen. Han har blivit "stor" nu. Ringer inte så ofta men det är ett bra tecken tror jag.
Dom har kul i lumpen och han är alltid på gott humör när han skall åka tillbaka på söndag eftermiddag. Skönt att slippa oroa sig.
Det är mycket på jobbet nu. Dagarna flyger fram och snart är det 1:a advent. Skall göra en djupdykning i källaren efter adventsljusstakarna denna veckan.
Hallen har blivit så fin igen nu äntligen. P-A, min nya snickarhjälte var här förra veckan och satte upp källardörren. Den har varit nere sedan i somras när vi inte fick ner bergvärmen i källaren. Nu skall jag bara få tummen ur och sätta upp dörrfoder. Det blir nån dag snart. Innan jul hade jag tänkt!
Tittade efter gamla klasskamrater på Stayfriends häromsistens. Hittade ett gammalt klasskort från 7:an. Mitt sista år i Järnbrottsskolan innan vi flyttade till Onsala. Vi snackar början av 70-talet!


Jag sitter längst ut till höger på 2:a raden. Nina, min bästis sitter bakom. Ett av husen som skymtar bakom oss bodde vi i. Man blir ju alldeles nostalgisk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: