nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Hej hopp!

Kategori: Lena

Gör ett litet kort inlägg för tiden är lite knapp idag!
Gunilla, Björn och syster Inger fyllde år i söndags. Det var kalas hela dagen. Farmor Gunilla fyllde 65 och dit skulle vi alla! Jag och Aron hämtade upp Linnéa och Björn i stan. Undra hur många gånger till man kommer att åka dit innan dom flyttat! Det tänker jag på varje gång jag är där nu!
Sedan åkte vi till Jörlanda. Där var mycket folk! Bilder från kalaset finns på min fotohemsida! Se länk nere till vänster på sidan!
Gunilla gör världens godaste ost och skinkpaj! Jag åt så att jag storknade! Sedan blev det äggost, frukt och kex och tårta! Snacka om kalas!


Hemma hos farmor Gunilla på födelsedagskalas!



Vi var tvugna att åka vid 5-tiden för IFK-AIK var slut och det var värsta folkmassorna runt hela stationen! Aron skulle tillbaka till Motala och lumpen. Så Paul och Helén fick köra hem Björn och Linnéa och jag och Aron tuffade iväg till stan. Bråkigt och stökigt med både folk och trafik var det när vi närmade oss stationen. Men vi kom fram till slut. Det tog ganska lång tid innan jag kom hem!
Lite bråttom hade jag. Jag skulle hem till Inger en stund på kalas också! Dessutom hade hundarna varit ensamma hemma flera timmar så vi åkte till Kungsbackaskogen och gick ett varv.

Hemma hos Inger var det också fullt med folk! Kim, Yvonne, mamma, Malin med pojkvän, Sophie, Kalle och Erik. Där blev det mera tårta och en massa trevligt snack!

Nu skall jag åka på kalas igen!Idag fyller pappa år!
Jag och Inger skall åka och gratulera honom.
Hur det var där berättar jag nästa inlägg! Möjligen berättar jag också om i söndags när jag blev stoppad av polisen. Får se..

Oj, det blev ju inte så kort inlägg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: