nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Sommarstugan!

Kategori: Linnéa

Ja nu har vi ÄNTLIGEN skaffat en blogg! Hehe...
Har haft semester för första gången i mitt liv. Två veckor! Inte så mycket men mer än jag har haft innan. Börjar tyvärr jobba på måndag igen men men...

Förra veckan var jag och min älskade pojkvän Björn i hans sommarstuga! Det var så härligt!!!! Lite sola å bada hann vi med innan regnet satte in.


Lilla Stugan


Här sitter jag å fiskar på bryggan! Fick min första fisk ever! En mini abborre!!


Här fiskar min älskling!


Det blev även en liten tur med kanoten


Mysigt va d!


Vi plockade smultron och blåbär som Unni (Björns mamma) Sedan gjorde bluberry pancakes av! Mums!


Vi gick skogspromenader å letade kantareller men hittade inga...

Kommentarer

  • Lena säger:

    Vad fina kort, Linnéa!

    2009-07-25 | 18:16:10
    Bloggadress: http://www.bonitaochjag.se
  • Terese säger:

    Vad roligt! jag och Challe har också vart ute och fiskat, en gång i år och en gång förra året. Jätteroligt att få fisk! =) även fast det har blivit små fiskar för mig..

    2009-07-26 | 12:37:04
    Bloggadress: http://tereseerica.blogg.se/?tmp=26123436

Kommentera inlägget här: