nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Nu ska det bli kamera!

Kategori: Lena

Nu har jag gått och värkt i flera veckor på vilken kamera jag skall köpa. Och nu har jag bestämt mej. Efter mycket kollande och rådfrågande har jag bestämt mej. Nästan.. Jag skall åka till Göteborg nu och kanske har jag kameran med mej hem!


Det lutar åt den här. Ååh, vad spännande. Värre än att köpa ny dator! Kamera, minne och kanske en väska, vi får se.
In i duschen med mej nu. Jag har inte tid att sitta här längre. Hundarna har varit på en flera timmars skogsrunda och har ätit så nu ger vi oss strax av, Carina och jag. Tur att hon e med. Vi ska en sväng om Kållered med. Lunch kanske på IKEA och en ny hundsäng i rosa till Tikkan!


Inte riktigt en sådan här men lite åt det hållet fast fyrkantig och i skinnliknande galon typ. Men du kanske skulle ha en sån här också, Carina? Den var väl inte så dum ;-)

Kommentarer

  • Anki säger:

    Oj vilka fina kort man skall få se sedan, väntar på dem redan! Sedan-redan nej jag försökte inte rimma!

    2009-07-28 | 13:16:47
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här: