nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Foton!

Kategori: Lena

Vi gick en runda i skogen på förmiddagen jag, Lizlott och hundarna. Dels måste vi ut med våra monster så de får rasa av sig och dels skulle jag prova den nya kameran jag köpte igår!



Lizlott (Och hundarna med för den delen!) käkade hallon. Det finns jättemycket bär och svamp i skogen nu efter allt regnet och jag hade min nya kameraväska på axeln. Den har ett regnskydd och ett tag trodde jag att jag skulle få använda det för det var så tryckande värme. Nästan som innan åska. Men det var bara lur. Inget regn kom och vi var glada för det!



Det blev en del kort! Många roliga och många misslyckade också. Men det är ju grejen nu i början att man skall lära sig kameran. Jag tog nog cirka 600 kort på de timmarna vi var ute.
När vi kom hem tänkte jag sätta mig och kolla på korten i datorn men jag fick gå ut igen och plocka fästingar på både mej och hundarna. Så mycket fästingar! Det är helt otroligt vad det är fästingar på den rundan! Vi får vänta med att gå där tills det blir vinter igen. Synd det för där e väldigt vackert och ganska obesökt.

Kommentarer

  • Anki säger:

    Usch vad läskigt med fästingar! Jag har aldrig haft någon tack o lov.

    2009-07-29 | 21:31:45
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här: