nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Träningsverk

Kategori: Linnéa

Igår va jag, mamma, Björn och Aron vid huset å sågade ved. Träningsvärk i armarna har jag nu! Gött!!
Vi tog mått på skåp å golv å väggar å allt. Även fönster så nu kan vi börja sy gardiner, eller ja mamma kan hjälpa oss med d menar jag... hehe Eller så kan hon lära mig. D kanske inte e så svårt. Satte även upp några julstjärnor i fönstret så d skulle se lite bebott ut! Mysigt blev d. Vi höll på tills d blev alldeles mörkt ute. Efter d så drog vi en kines. fritad kyckling med ris och currysås! Kan aldrig bli fel!

Idag ska pappa hämta mig så åker vi ner till Aron å hittar på nåt skoj. Ska bli kul att se honom!

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: