nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Ont i armen...

Kategori: Linnéa

Shit va ont i armen jag har! Blev vaccinerad på jobbet igår. Sprutan kändes ingenting men några timmar senare gjorde d jäkligt ont i armen. Å d gör fortfarande ont idag... Men men idag e d fredag å jag e i kba å passar hundarna. Mamma ska på julbord i gbg. Hon va så söt innan hon skulle gå. Hon va så stressade att hennes öron va alldeles röda! hehe hoppas dom får d roligt i alla fall!

Nu sitter jag här i min ensamhet... funderar på att gå ut med dogsen en sväng så tiden går tills idol-finalen börjar! För den måste jag ju se!

Imorgon ska vi åka till huset å börja grejsa. Kanske riva ner lite tapeter å fixa lite i köket. Åhhh längtar så till vi kan flytta in!

Jaja ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: