nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Julafton!

Kategori: Linnéa

Idag vaknade jag tidigt å bara låg i sängen och njöt av att vara lite ledig. Vid ett hämtade mamma upp mig och Björn å vi åkte till farmor där vi åt god julmat och delade ut julklappar.



Julklapp från Björn!

Sedan åkte vi hem till oss å hämtade upp en massa kartonger med grejer som ska till huset. Imorgon blir d till att måla. Björn och hans bror Jens ska måla vardagsrum å kök och jag å Aron ska måla min walk in closet!!!!! Jippie!

Hoppas ni haft en trevlig julafton!
(Hoppas mamma lägger upp lite fina bilder från idag sen)

Kommentarer

  • Lena säger:

    Fina kokböcker du fått! Då blir det en del goda bakverk inom snar framtid..?

    Kort kommer ikväll hoppas jag!

    2009-12-25 | 09:22:40
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: