nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Ett tag sen sist!

Kategori: Lena

Ojdå, vad tiden går! Nu har jag inte skrivit här på länge! Men några rader skall jag väl få till.
Det borjar närma sig julen nu och det är mycket på gång hela tiden.
I söndags var vi på Brukshundklubben och åt julbord. Leo, Carina, jag och en massa andra. Och herre jösses vad gott det var! Det blev värsta hetsätningen! Jag var helt proppmätt efter en sittning där! Carina fick dra mej upp ur stolen när vi skulle hem. Annars hade jag garanterat fått upp maten igen. men gott var det som sagt var. Fantastisk julskinka hade Stellan gjort! Och laxen var fin. Både den gravade och den rökta. mumsiga ägg, syltan var smarrig, korven var jummy, osten, revbensspjällen, köttbullarna och så vidare..

På fredag är det julbord med jobbet. Då är det dags att proppa i sig igen. Tur att man e ledig dagen efter!

Linnéa och Björn skall nog flytta in i sitt nya slott innan jul! Så vi kanske kan fira jul där istället? Eller kanske inte.. Farmor blir nog inte glad då.
Hur som helst skall det bli kul att ha dem boende här i närheten! Man kanske kan roffa åt sig en och annan middag om man är snäll..?

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Dvd att du får. Varje fredag sa vi juh! eller varannan i alle fall! Hehe

    2009-12-09 | 20:57:35
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: