nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

What a day!

Kategori: Linnéa

Idag har jag, mamma och Carina varit i skogen med hundarna å plockat kantareller. D gick lite segt i början men vi hittade lite till sist. 2½ timme var vi ute å vi hade då gått 7487 steg enligt Carinas fina rosa stegräknare! =) Efter det åkte jag å mamma hem å lagade fläskkotlett med potatis, brunsås och till d stekte vi våra kantareller. MUMS! Sedan kollade vi på friidrotts-VM! Efter en stund blev vi sugna på å gå en sväng i Kungsbackaskogen. Underbart väder idag!

Klockan 21.30 tror jag d var, så e d final i 100m herrar. Måste vi se. Jag hejar på Usain Bolt! Till d ska vi käka äpplekaka som står å luktar ljuvligt i ugnen nu! 

Ha d så gott!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Tack för sällskapet igår! Och nu skall jag ta det sista av äppelkakan innan jag lägger mej!

    2009-08-17 | 22:55:12
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: