nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Nu har han åkt!

Kategori: Lena

Efter en mysig helg med mina barn är jag ensam igen. Lite sorgligt men vi har haft jättetrevligt!
I torsdags var Linnéa här och väntade hem Aron tillsammans med mig. Vi hade lagat mat och efter lång väntan kom han äntligen hem! Det var mycket och prata och fråga om och sedan var vi tvugna att gå och lägga oss. Linnéa och jag skulle upp och jobba på fredag morgon och vi skulle dessutom gå ett varv i Kungsbackaskogen innan jobbet!
Vi hade hunnit gå halva sträckan och klockan var väl kvart över 6 när det började tuta i min mobil! Det var ett mms från Carina!

"E ni ute och går i skogen? Jag e på väg till jobbet!"

Vi svarade:

Kungsbackaskogen 06.15!

Fredagkvällen tillbringade jag och Aron hemma hos Leo och Carina. Dom bjöd på grillat! Gott som vanligt och Aron stortrivdes! han tyckte nog det var skönt att vara hemma!

På lördag var Linnéa, Björn, Aron och jag på Skårs Gård och käkade brunch! Det var mysigt och man blev mycket mätt!


Aron, Linnéa och Björn utanför Skårs gård!







Idag, söndag har jag och Aron varit och promenerat med hundarna i Thjolöholm. Det var ganska skönt väder och hundarna tyckte det var jätteroligt. Och min nya fina kamera var med. Jag tvingade Aron att posera framför kameran men det gör ju inget när korten blir så bra. Eller hur?


Sötnosar!


Bada måste man!


Aron

Nu har jag varit och lämnat av honom vid tåget och om några timmar är han tillbaka i Motala och lumpen en vecka till!

Kommentarer

  • Anki säger:

    Jättefina bilder! Är du stammis på Skårsgård? Det måste vara tomt med Aron i lumpen och Linnea har väl flyttat hemifrån antar jag.

    2009-08-24 | 17:48:27
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/
  • Anki säger:

    Jodå som det ser ut nu så tänker jag komma med på fredag! Skall bli kul!

    2009-08-24 | 20:44:48
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här: