nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Metallica

Kategori: Linnéa

Var precis inne på Metallicas hemsida, metallica.com 
Hittade deras official online store. Där fanns det mycket skoj!

Hittade ett par fina mysbyxor som jag skulle vilja ha.



Fanns även snygga skjorts. Inte för mig då... men kanske brorsan lr Björn.


Eller varför inte en lunchlåda som e formade som en kista... Nä tror inte jag vill ha d! HAHAHA


Imorgon e det i alla fall torsdag å då kommer brorsan hem igen. Å imorgon ska jag testa synen å skaffa mitt lämp. Efter det blir det till å handla. Kylen e helt tom... Men fläskfile står i ugnen å luktar gott i alla fall!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Då har du nya hårdrocksmjukebyxor(?) nästa gång vi ses då ;-) För lunchlådan var väl lite väl kistlik!

    2009-08-26 | 21:29:59
    Bloggadress: http://www.bonitaochjag.se
  • Linnea säger:

    Hahaha ja byxorna vill jag ha men inte kistan... haha va bara en rolig grej.

    2009-08-26 | 21:38:47
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: