nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

FREDAG!!!!!!!!!!!

Kategori: Linnéa

Fredag igen! Gött! Idag har jag och Robin slitit med å bygga jättejobbig datamöss!!! Blää men sen kom Karin å fråga om nån kunde tänka sig att bygga tangentbord. Å då va jag snabb att vara frivillig. Förlåt Robin men dom e så mycket roligare att göra! Sedan stack jag å Cebbe till Forsgården och åt lunch! Mmmmm Va gött! Grillad entrecot direkt från grillen! Rekomenderar er verkligen att gå dit nån lunch!!!

Detta ska bli en skön och lugn helg. Imorgon ska vi ut på stan å shoppa lite. Sen på söndag ska jag hem till mamma. Vi ska ut å plocka svamp! Det ska bli kul. Nästa vecka kommer att blir det tuff. Vi har huuuur mycket som helst att göra. Jag säger bara OVERTIME!!!

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: