nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Brunch!

Kategori: Linnéa

Då har man vart å käkat brunch på Skårs Gård. Goooooooooott va det, men nu känns det som man inte vill äta mer på en vecka... hehe. Jag, mamma, Björn å Aron var det som var där. Aron åt nog den mest roligaste kombinationen. Äggröra, bröd med ost, kladdkaka å på allt ett stort lass grädde. Mums... lr not...


Fotograf: Mamma ;)

Roligt att brorsan e hemma, å jag fick nyss reda på att han kommer hem nästa torsdag oxå! Jiiiiiiipppppiiiieee! Mamma ska ju åka till Gränna nästa helg å vara dommare i hundtävling så då kan jag å brorsan ha en myshelg tillsammans! Aron har ju en egen blogg, aronilumpen.blogg.se Han har tagigt lite bilder i luumpen som ligger uppe på hans blogg, men jag frågade snällt om jag fick sno några å lägga upp. Så här får ni några:


min lilla bror... liten å liten. haha. Vilka muskler ;)


Soldat Corneliusson. Fint ska d va!


Logementet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: