nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Dimmiga Lördag!

Kategori: Linnéa

Vilken dimma det är ute idag men väldigt skönt väder! Vid 10 ringde mamma och vi bestämde att vi skulle gå en sväng i staden! Det blev en ganska lång och härlig promenad. Vi pratade om att gå och kolla efter en vinterjacka till mig och ett par skor till mamma men efter promenaden var jag så varm att jag verkligen inte hade lust att testa någon varm jacka och mamma hade skoskav av sina skor och kände inte för att testa några nya. Haha!! Men det kommer fler tillfällen. Än så länge är ju det för varmt för vinterjacka märkte jag idag. Men jag har kollat runt lite på nätet och Everest har en del fina jackor och är inte så fasligt dyra tror jag.



Dessa är rätt fina tycker jag!

Och jag skulle även vilja ha en Fjällrävenryggsäck i någon cool färg!



Ha en trevlig Lördag! =)

Kommentarer

  • Lena säger:

    Fina jackor och ryggsäckar!

    2011-10-01 | 19:30:17

Kommentera inlägget här: