nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Härligt med regn!

Kategori: Linnéa

Hahaha det är nog bara jag och mamma som blir glada av att det är grått, svalt och regningt ute! Jag älskar det! Jag mår så bra av detta väder. Man behöver inte göra något speciellt eller känna sig på topp. Man kan gå runt i mysbyxorna å bara vara. Härligt tycker jag! Åh snart blir det en liten sväng med Leia men det gör mig ingenting! Leia kanske inte tycker det är lika underbart när hon måste ha på sig sin badrock när vi kommer in! ahahaha
 
Fattar inte varför bilden envisas med att lägga sig på sidan!!!!
 
 
Jag ska ju börja plugga den 6 september! Shit va nära det är nu! Marknadsföring och Teknisk försäljning. Skolan ligger i mölnlycke så det blir att åka buss och tåg för att komma till plugget! Jag längtar hur mycket som helst och känner att detta kommer bli askul!! Självklart kommer det bli mycket plugg men ärligt talat så längtar jag till att få sätta mig i skolbänken igen å lära känna nytt folk och massa nya spännande ämnen!
 
Nä nu blir det till att beställa lite böcker till första studieterminen. Affärsekonomi, Industriteknik & Design, svensk affärskommunikation och Personlig försäljning B2B (business to business) förhandling och avslut är det jag ska läsa fram till jul. Ska bli så spännande! 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Ser spännande ut! Vilken fin skola! Löste det sig med böcker och nummer?

    2012-08-30 | 21:34:30

Kommentera inlägget här: