nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Första riktiga semesterdagen!

Kategori: Lena

Måndag och semester - härligt. Knäppt väder både regn och sol. Vi bestämde oss för att åka till Lygnern, Ki, Linnéa och jag och gå i skogen sedan och bada. Linnéa hade badkläder med. Jag såg mer ut som en svampplockare med gummistövlar o jacka. Men det var Linnéa som gissat bäst. Efter en tur i skogen badade hon och alla hundarna. Vi kastade dummies till hundarna och dom var duktiga. Sexy var inte så intresserad av dummies så hon simmade med Linnéa. Efter badet blev det kaffe som jag gjort och morotskaka och möra kakor som Ki och hennes mamma gjort. Jättegott!


Dagens obligatoriska gruppbild med havet o motorvägen som skymtar i horisonten.


Linnéa


Meja och Bonita simmar ut för att hämta...


Varsin dummy. Stor koncentration!


Bibbi kör med "hög-sim"


Men med en dummy simmar hon fint!


Bibbi och Ki letar kottar!

Mycket bra start på semestern!

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Fina kort!! Fast jag ser ut som en jätte där jag står brevid Ki! hahaha

    2011-07-18 | 18:35:37
    Bloggadress: http://dexterochcastor.wordpress.com
  • Jessika säger:

    Vilken härlig dag. Tur att du visade denna länken, många fina bilder som ni lägger ut. Är det båda som fotar?

    2011-07-18 | 22:38:28
    Bloggadress: http://rottisvatte.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: