nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

En dag kvar till semester!

Kategori: Linnéa

Nu känner jag att det skulle sitta fint med semester! Denna veckan har varit väldigt seg på jobbet för vi har inte haft mycket alls att göra. Suck... Men bara en dag till nu!

Imorgon ska jag, mamma, Aron och Björn ut och äta! Det var vår födelsedagspresent till mamma! Ska bli trevligt plus att man firar in semestern! Både jag, mamma och Björn går på semester imon. Aron är redan inne på sin tredje vecka, så han åker tillbaka till stockholm om en vecka. Snyft...

Hoppas vädret blir bra under semestern! Vill bada, sola, grilla och ha det skönt! Fast några regninga dagar är helt ok! Då kanske man får nåt gjort här hemma! hahaha

Ha en trevlig kväll!


Tog bara en random bild jag hittade! Jag gillar den =)

Kommentarer

  • Lena säger:

    Jag med!

    2011-07-19 | 16:24:35

Kommentera inlägget här: