nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Tisdag i Röda Huset!!!

Kategori: Linnéa

Idag tillbringar jag min tisdagseftermiddag i mitt gamla hem. haha. Låter som att jag e jättegammal!! Det känns precis som förr med en gång jag kommer in i huset. Skällande hundar, datorspelande broder, nyvaken mamma i fotöljen och söta (just nu) feta katter! Hahaha Precis som det ska va!

Jag är i alla fall här för att passa hundarna! Mamma är på Handboll med jobbet. Sverige - Australien tror jag det va som spelar ikväll. Kul för lilla mammsen =) Själv sitter jag vid datan å dricker kaffe, surfar nät å har det gött. Hundarna ligger avsvimmade på golvet!

Ni får ha en underbar kväll!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Tack för hjälpen! Det var Sverige-Argentina jättebra platser och vip-buffé oxå. Häftigt! Synd bara att dom förlorade!

    2011-01-18 | 22:33:51
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: